www.kiesuwkerstkaart.nl maakt gebruik van zogenaamde cookies bij het aanbieden van haar diensten. Bekijk ons cookiebeleid
Akkoord en doorgaan

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik bestellen?

Voor een uitgebreide beschrijving, klik hier.

Wat gebeurt er als ik een fout heb gemaakt bij het invullen van mijn bestelling?

Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de door uw gekozen vestiging; telefonisch of per mail. Zolang de kaarten nog niet gedrukt en verstuurd zijn, kunnen zij nog van alles wijzigen.

Hoe weet ik wat mijn bestelling gaat kosten?

De totaalprijs van de bestelling kunt u zien in het winkelmandje. Het kan zijn dat er 'prijs op aanvraag' staat bij de drukkosten. De door u gekozen vestiging zal dan contact opnemen zodra u de aanvraag hebt geplaatst. Indien u vragen hebt over de drukkosten, neem dan contact met ons op via info@kiesuwkerstkaart.nl of 036-5487519.

Kan ik ook op een andere manier bestellen?

Dat kan, neem daarvoor contact op met de door u gekozen vestiging of online aanbieder. Om een vestiging te zoeken, klik hier

Wat is de levertijd?

De kaarten worden binnen 2 werkdagen bij de door u gekozen vestiging afgeleverd. Kaarten met tekstindruk worden direct ingedrukt door de desbetreffende vestiging (uiteraard na uw akkoord op de drukproef). Heeft de bestelling spoed, laat dit dan weten aan de door u gekozen vestiging.

Zitten er enveloppen bij de kaarten?

Alle kaarten worden geleverd met bijpassende enveloppen.

Is het mogelijk een modelkaart te ontvangen?

U kunt maximaal 3 modelkaarten aanvragen via de website. Deze sturen wij gratis naar u toe. Meer informatie vindt u hier.

Kan ik ook een voorbeeldkaart ontvangen met een eigen tekstindruk, voordat ik ga bestellen?

Een voorbeeldkaart met een eigen tekst of foto is niet mogelijk. Onze kaarten worden op de traditionele manier gedrukt; 1 kaart drukken is net zo duur als bijvoorbeeld 50 kaarten drukken. Wel kunt u een standaard voorbeeldkaart aanvragen via de website om een goede indruk te krijgen.

Op een aantal kaarten staat een tekst op de voorzijde, kan ik deze veranderen?

Alleen namen op de voorzijde van een kaart kunnen worden aangepast, andere teksten niet. U kunt wel zelf de tekst maken die op de binnenzijde van de kaart wordt gedrukt.

Kan ik ook kaarten bestellen met verschillende teksten?

Dat kan, kies bij het opmaken van de kaart voor een tekstwissel. Met een tekstwissel krijgt dezelfde kaart een andere tekst. Hierbij kan de kleur van de tekst niet gewijzigd worden. Wilt u toch een andere tekstkleur? Neem contact op met het door uw gekozen verkooppunt.

Hoe kan ik zien waar mijn tekst in de kaart komt te staan?

Nadat u de bestelling hebt geplaatst, ontvangt u een proef per mail of per post van desbetreffende vestiging. Naar aanleiding van deze proef kunt u eventuele wijzigingen in de tekst, het lettertype of de kleur nog doorgeven. De kaarten worden pas gedrukt nadat alles naar wens is!

Is het mogelijk om de tekst aan allebei de binnenkanten van de kaart te drukken?

Dat is mogelijk wanneer er voldoende ruimte is op de linker binnenzijde of bovenzijde van het kaartje. Wanneer u dit wilt, dan kunt u dat aangeven in het daarvoor bestemde tekstvak zodra u de kaarten gaat bestellen.

Hoe kan ik betalen?

U betaalt aan de vestiging bij het afhalen van uw bestelling.

  1. Algemene voorwaarden
  2. Sitemap
  3. Privacy Policy
  4. 036-5487519
  5. info@kiesuwkerstkaart.nl